Where to buy materials in Scandinavia?

For discussions related to the type of materials to build skis/snowboards and where to get them.

Moderators: Head Monkey, kelvin, bigKam, skidesmond, chrismp

Post Reply
Tore
Posts: 17
Joined: Sun Apr 23, 2006 2:07 am
Location: Norway

Where to buy materials in Scandinavia?

Post by Tore »

We will soon be ready to build our first pair of skis, but we have a problem. Can someone please tell us where we can but fiberglass and abs plastic in scandinavia?

Thanks.
User avatar
endre
Posts: 413
Joined: Sun May 01, 2005 8:51 am
Location: norway
Contact:

Post by endre »

Hei tore. fikk aldri svart på smsen din, glasfiber er ganske lett å skaffe, mange båtstæsjbutikkar, leverandørar, etc. eg har fått mitt fra Diab i Asker, dette er glasfiber som er produsert av Devold AMT på sunnmøre. Det fins sikkert mange lokale leverandørar. Prøv båtplassar! eg brukar oftast 810g/m2 triaxial e-glas frå devold, denne er finfin.

Ellers er ikkje ABS så lett å skaffe, det er dessutan mykje enklare å bruke kjerneved som sidevegg, og det limar også betre. Både eg og alle K-ane gjer dette no. ABS kan skaffast frå plastleverandørar, men då berre i store plater, dette er dyrt og må både pussast og flammebehandlast før laminering. Eg har striper med abs her i oslo, desse kan ikkje rullast saman og eg har ikkje så mange igjen. Du kan sikkert ringe rundt til småprodusentar av div. stæsj, ofte blir ABSplater bruka til vakuumtrekking eller anna vidarestøyping.
Tore
Posts: 17
Joined: Sun Apr 23, 2006 2:07 am
Location: Norway

Post by Tore »

Tusen takk, kjempeflott. Me trudde glassfiber ville vere enkelt å få tak i, men me har slite ein del med at dei butikkansatte me har snakka med ikkje har hatt tilstrekkelig kunnskap om produkta dei selger, og leverandørar har vore vanskelige å finne.

Me er veldig sugne på abs, men dersom det er så vanskelig må me kanskje revurdere. Men ikkje uten et realt forsøk. :)

Har forresten fått til ei konge presse, kjem sikkert til å legge ut bilde av den her snart.
Post Reply